julstämning

Ligger i soffan efter en kämpig dag i skolan! Eller okej jag gick på två lektioner.. Jobbade inte på någon.. Hatar när lärare lägger in HELT onödiga lektioner, när man ändå inte har någonting att göra. Iallafall, nu till saken! Tittar på alfie! Där det är jul, och jag får sånna otroliga julkänslor! Och nästa söndag är det första advent, och det är fyra och en halv vecka kvar tills jullovet, det är ju inte direkt så fel det heller! Vill ha julklappar... Dom flesta säger ju att det mysigaste med julen är att alla är tillsammans, men jag lovar att det bästa är julklapparna, haha. Det är det julen handlar om! Låter antagligen dum i huvudet för dom som inte håller med mig.. Men det är ju klart att det är mysigt med familjen osv, men det hade ju inte varit samma grej utan julklappar, faktiskt!

Sen är ju kylan en annan fråga.. Värme i mitt <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0