Ledsen för uppdateringen igår.

Men jag har spräckt min skärm på iphonen och den är helt förstörd så jag kan inte mobilblogga, och jag hade ingen dator igår för jag hade ganska fullt upp..! I fredags var vi iallafall på en fest på Britas gränd, nära och bra! Det var väl helt okej! Eller fest och fest, det var typ krök eller något! Men iallafall, ibland kan det vara jätte roligt att vara värsta tjejgänget, som i fredags blev det dramadramadrama (tänk er att jag säger det med blåst amerikansk engelska!). Haha och sånt gillar jag! Alltså, det var ju inte roligt på det sättet men aa..

Iallafall, sen vaknade jag och Amanda upp här hemma, av alarmet för den jäveln skulle upp och träna! Och hon hittar ju inte i stuvsta så då var jag tvungen att visa vägen, fattar inte hur svårt det ska vara med tanke på att man följer en och samma väg till stationen! Sen blev det duschen, och shopping med mamma! Haha det blev lite småkraffs och ett par skor med aa, det är nödvändigt! Älskar småkraffs hehe. Sen kom jag hem, och så var det dags att byta om, åka till Chris, och sen dra på bio! Vi mötte Matte Joel och Hanna, och så på In Time, och den var fasen bra! Haha jag var iofs sjukt trött så jag halvsov väl. Och så slog vi på stort! Med blockbuster meny och choklad och corny. Men det är så det ska vara när man är på bio!
Just nu ligger jag i sängen efter att precis ha kommit hem ifrån Chris råå. Mamma har nämligen fått för sig att vi ska hålla på att julifiera vårat hus. Men det är mysigt, så nu ska jag sätta på musiken på högsta volym och börja städa mitt förjävliga rum. Någon dag ska jag måla om har jag bestämt. Just nu är det vitt, men jag ska måla om till typ, beige! WOW vilken skillnad! Nej men jag har en vision om mitt rum.  Måste börja använda vision mer. Fett awesome ord!
Bilden är för någon vecka sen! Fastnar inte på bild, hehe. Konstigt......


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0