Måndag

Mår bättre idag. Mamma och jag tog ledigt dock, var behövligt. Kände att jag ändå inte kommer få någonting gjort i skolan och kommer dessutom bara vara stressad. Så jag var bara hemma. Med Chris. Och mamma. Mamma städade huset, jag och Chris förstörde det när vi bakade, när vi hade oboy krig. Haha det såg förjävligt ut i hela köket. Men gott var det! Vi läste dock inte hur många havrebollar det skulle bli. Men det var ett recept för 40. Så det räcker gott och väl för mig, iallafall i två tre dagar.. Haha så jävla fula. Men så jävla kul. Har dessutom gott och snusat lite på en man bit ifrån affe. Måste det vara så svårt nr djur går bort?

Aja resten i livet är superbra! Underbara vänner familj osv, och så är det snart jul! Kunde inte vara bättre! Dags att skriva önskelista kanske? Ska fanimej ta tag i det nu på direkten! Vi får höras senare!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0