Okej, en chans till.

Nu får vi se hur det funkar.. Och jag uppmanar mina vänner att påminna mig med bloggen! För jag glömmer bort att jag har den ibörjan.. sen efter kanske två veckor kommer jag in i det.. Men somsagt, mitt minne behöver, aa hjälp!

Iallafall, imorgon, är det Twilight på Park som gäller, alla jävla filmerna! Tagga! Natalies kommentar när hon fick reda på att vi ska gå på Park: ''Men hallå? Ska ni gå på bio, i en park?!'' Den människan är ju för underbar. Hon kan verkligen lysa upp ens dag! Det är alla mina vänner bra på iofs! Dom är världens bästa! :)

Idag har jag och Hanna haft myskväll, behövdes! Skulle egentligen gått på Fridas dansuppvisning men fick reda på ganska tunga nyheter så orkade inte det.. Därför var det perfekt med en BästaVänKväll! Och nu funderar jag på om jag ska hoppa ner i sängen! Blev alldeles försent igår! Vid tolv ungefär, haha.. Men så fort det blir mörkt är det dags att sova enligt mig. Har fått det ifrån min mor, som är exakt likadan, förutom det att hennes läggdagstider är aldrig efter nio. Ungefär.


Jag älskar dig min fina vän!

Men dom orden avslutar jag detta inlägg! Och så blir det mobilblogg imorgon! Sov sött!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0