grissjukan

Jag tror att det jag har kan vara någonting riktigt allvarligt!! Jag har sjukt ont i hela kroppen kan knappt andas har haft feber och aa.. Lock för öronen har jag också... Inte roligt det här asså! Sitter och kollar på Råttatoui eller hur det stavas. Jag blir så sugen på svampen som dom gör ibörjan !! När blixten slår ner. Jag gillar inte svamp annars, men just det ser så gott ut... Men nu ska jag sätta på lite te och sånt, kanske äta lite frukost.. Men jag har ingen matlust alls... Men jag måste nog tvinga i mig lite tror jag ...

Sålänge får ni njuta av en nytagen bild ;) Det kommer nog bli mycket uppdatering idag skulle jag tro... Finns inte mycket annat att göra ;)


Ojojoj vad jag ser sliten ut ! Haha jaja, jag är inte som en fjortisbloggare som inte vågar lägga ut bilder på mig utan att redigera eller osminkad.. Haha..


Kommentarer
Linda Q

Usch, det lät inge vidare. Krya på dig!

2009-08-31 @ 18:05:26
URL: http://lindaq.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0