malins laaaaand!

jag kom ju hem idag som ni vet kanske? vi hade det så sjukt bra där borta, !! ska berätta lite !

måndag: vi åkte dit och kom fram på typ eftermiddagen, så vi simmade med luftmardrasser rill en strand och körde ltie bakåtvolter och så! hon bor ju på en ö så man kunde inte gå någonstans därför paddlade vi :)

tisdag: vi åkte till en sjukt fin vit strand och badade i det ISKALLA havsvattnet, jag och malin gick runt hela ön, vilket vi inte skulle gjort ( vi gick i vattnet ) jag skärde upp min fot så jag kommer få ett är ( ni vill inte se en bild! ) sen bet en fisk tag i min häl... den var skit liten men det gjorde så jävla ont! och den satt kvar när jag tog upp hälen så var jag tvungen att dra bort den! jag fick panik asså!!

onsdag: jag och malin paddlade kanot till en jätte fin liten ö som vi var helt ensamma på, så där låg vi och solade och badade hela dagen! sen på kvällen tror jag vi åkte ring? jag är inte säker asså!! men jag tror det iaf!

torsdag: jag och malin paddlade till den ön igen , men sedan skulle vi tillbaka och äta lunch, sedan skulle vi till gräddö, och vi hade inte plats i båten så jag malin och victoria ( malins kusin ) fick åka ring bakom båten! jag och malin var på en och hon hade en egen, det var så jäääävla kul!!! sedan tankade vi båten och löpte glass såklart! sen skulle vi hem, och så var det bara kliva upp på ringarna igen ju! sen när vi kom tillbaka så åkte vi vattenskidor! och jag som aldrig stått på vattenskidor klarade det på första försöker, jag blev så sjukt stolt!

fredag: det var ju den dagen vi skulle hem, så vi badade och solade lite, sen spelade vi chicago ( samanlagt typ minst 60 gånger på hela veckan! ) och jag vann ju såklart! haha, men nu är jag hemma och är solbränd och ifn! ;)

och jag lyckades spräcka mina jeans shorts?
 



















































Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0