skoooola -.-

Jahapp, nu är dagen som vi alla fruktat här... Skolstrten... Jag vill verkligen inte till skolan, tänk i början av sommaren när allt var som skönast, man bara låg och dog på någon strand i Sverige, eller badade för den delen. Det är nu som vi behöver den tycker jag... Och med skolan kommer höstrusket... Fast visst, det kan ju bli skönt att krypa in i stora, stickade, mysiga koftor... Och ännu bättre ; ha någons knä man kan krypa upp i med koftorna. För enligt mig är det på hösten och vintern man ska ha en kille! Visst det funkar bra på sommarn också, men det är mysigast på hösten och vintern.. Haha nu har jag fått mig själv att längta lite till rusket... Men aja, om en halvtimme bär det av till skolan! Sen kommer outfit bilder på min lite rockigare stil idag ;) Puss och kram!!

hahaha, ifrån igår, jag och malin asså... :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0