goooood juuuul !

fast min kommer spenderas under ett palmträd på en vit strand med turkost vatten ! hihi, inte för det blir en riktig jul du... men aja, jag får ta och fira en gång till när jag kommer hem :D hah! det låter bra:) men nu ska vi snart till stranden, och jag älskar min bikini!!! gaaah, så sngg :D knde suttit lite bättre bara :/ men aja sånt är livet... men iaf, det är sista dagen på stranden dag :( sen är det fredag, och då ska vi ta färjan över till fastlandet, och ta buss därifrån till bangkok som tar fem timmar säger dom :/ sen är vi framme, men imorgon blir det verkligen SHOP til you DROP :D hihi :') så där har jagingenting att klaga på! men sen är det flygresan hem .... tolv timmar, KUL! VERKLIGEN! -.-'  men aja, haha lire bilder ;) och resten av bilderna fråg igår ju :D


 love my cookie monster tisha! hm herr
 morgon frisyr! :)

 finemang!!
love till min bikini!!! :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0