HEJ JAG HETER EMMA OCH JAG ÄR SÄMST PÅ ATT UPPDATERA!!!

DÄR HAR VI MIG I ETT NÖTSKAL!! ;)
måste bara berätta två saker!!!! idag åkte jag och hanna till stan, så sätter vi oss på världens mycigaste café, ute!!! under filtar, men en lykta på bordet och  med varsin muffins!!! asså det var såå julit!!! JAG SPRICKER!!!!!!!!!!!!! och imoegon ska jag och mamma till stan, hittade nämligen världens mysigaste tröja som jag ska skaffa!!!
inte liiiiite ego (a)
MEN VET NI?! THAIIIIIILAND OM BARA 12 DAGAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
DÅ BLIRE HEJ BIKINI IGEN!!!!

JAG DIGGAR CAPS (A)


Kommentarer
Helen

haha ska väl inte klaga direkt.

Har nyss kommit till Malaysia från Thailand..

Du komemr nog få det helt underbart när du åker :P

2009-12-02 @ 08:44:51
URL: http://heleeens.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0