jaaaa :D

finaste dagen! inte ett ända moln!!! hah! :D hahaha, det är så sjuuukt kul att ''flörta'' med killarna som jobbar på hotellet!!! HAHAH, asså ni fttar inte!! :') mitt nöje här, hah! men om ni åker hit, asså le och få ögonkontakt med dom och allting, och se hur som reagerar, asså det är bara SÅÅÅÅ kul (a) men aja,  nu ska jag iväg och döööööö i solen :D puss!! :) måste bara berätta att jag har ett eget rum med en 2.10 säng!! och aa, egen balkong och allt :D bilder kommer sen, jag älskar det :D


bjuder på lite bilder också, haha, ag ser mycket blekare ut i camen vill jag bara säga, är myyycket brunare!!!! och aa, hah inte så seriösa, för tänk på att det är tidigt här (a)


 sarong är skönt!!
ha-ha!
uppstoppas bäver :)

men nu måste jag rusa, puss ;D

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0