juuulen är här!

hahah, den firade jag somsagt under ett palmträd! eller nä okej, jag panik pressade hela dagen i solen! sista sagen ju.... sista dagen för att se DEN SÅ JÄÄÄÄÄVLA SNYGGA ELDKILLEN/BARKILLEN!!!! och äntligen snackade jag med honom, innan har det bara varit ögonkontakt och leenden, men nu så :D haha! och sista dagen för dom snygga killarna i receptionen :( vill ju säga hejdå!!! men dom jobbar inte på mornarna, och nu sitter jag i min sovtröja lixom'? nä,jag kan inte gå ner nu.... FITTA! dom är ju så söta, haha! Jag tror jag är uppe i typ sjutton st som jag är kär i ! haha, blev kär i fem nya idag faktiskt! hihi, vill inte lämna mina snyggingar ;( men jag är sönderbränd, hoho, jag lyckas med allt jag!

vill ni veta mnina ''julklappar''? hahahah, sked, tallrik, mjölk och coco pops! hahahha'! frukost :D men sen en maskara och flera kläder och sånt, kommer ju bli mer i bangkok enligt mina föräldrar eftersom det finns mer shopping där en bara små turistaffärer! men nu ska jag paaaaackaaaa :D ADJÖKENS! :D


 bildbrist ju!!! :o hahah, men ni kommer få flera bilder ifrån bangkok sen, och thai bilder när jag kommuit hem och lagt in bilerna i min andra dator som jag gillar mkt bättre! höhö!

men GOD JUL MÄNNISKOR!!! :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0