svar:

till anonym: det är amanda på bilden ja, men hon följde inte med mig till thai, utan det var fredan till lördan, och då tog vi lite kort, och det är ett av dom, men eftersom jag skrev det på min nya dator hade jag inga egobider ;) så det fick bli på henne och mig! ;)

Men whatevaaaaaah!
   
jag är iallafall på nästa hotell nu'! coconut beach resort, rummet var INTE fint ;s eller jo, men jag trodde det skulle vara finare, eller MYSIGARE!! det är bara sten typ... men badrummet är aaaaaascoolt!!! :O bilder kommer sen när jag kommer hem ;) men ni får två bilder ifrån idag nu iaf:D och jag har redan blivit ganska brun, och bara typ tio minuter i solen! helt sjukt :O  





mysmysmyyyyyyys, fast muppbilder, meb whatevaaaaah ;) höhö



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0