packning...

Ojojoj, jag ser att jag verkligen inte uppdaterat alls på sistone... Men när skolan börjar kommer min blogg tillbaka, fast jag kommer nog att blogga lite under sommaren, men det är gulligt att det fortfarande är läsare som läser min blogg, även fast min uppdatering är kass...  Jag har precis fixat mina naglar sjukt gulligt, det kommer bilder men nu hinner jag tyvärr inte, för jag ska upp kockan 8 imorgon och ska åka in till slussen, ta båten till hannas land! Kommer vara där i en vecka utan internet... men det kommer bilder, och nu komemr bilderna ifrån dalarna, resten av allt! :D





hanna, du är sjukt söt på den bilden (a)



möööördar anka :)

vårat lilla hus efter tre dagar xd

så fiiiiiiint!


haha x)

sen kommer det antagligen komma nån video, men måste ladda upp det på youtube först :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0