hehe

Nu är min midsommar grej över, och nu är jag hemma igen! Jag har inte varit hemma och det är därför jag nite kunnat blogga :P Menä, ja.. Idag så ska jag packa och tvätta, för imorgon ska jag till Dalarna med hanna dårå, men innan dess så ska jag och min mamma med min moster och handla saker i kista, så kanske jag kan tigga lite :) Men aa, sen kommer ni inte höra ifrån mig på en hel vecka :p Men hey, det är ju sommarlov , right? Hehee.. Juste! Vet ni vad jag vaknade av? Av att minkatt, Skrållan, hade släpat in el liten mus och satt i hallen och skrek :'( men musen levde!! Så jag försökte i typ 20 minuter att få musen i en hink som jag kunde lägga på gräsmattan! Dagens goda gärning!! Hehee :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0