skärholmen!

Jag kom hem ifrån skärholmen för ett tag sedan, jag hade lovat migsjälv att inte köpa någonting, men det kunde jag itne hålla (a) jag kom hem med två par trosor och en bikini :) bilder kommer imorgon, men nu ska jag återvända till min ben&jerrys och mysa under en filt, för jag fryser så :D imorgon ska jag kolla om jag ska få tandställning. Jag? Tandställning? Jaa, ni hörde rätt ;) Jag vill ha räls, för jag otreivs med mina tänder, så om jag skaffar tandställning kommer allt nog bli mycket bättre efteråt :D always look at the bright side of life you know it ;) haha , men jag kanske kryper ner till kojs snart också, har så ont i huvudet, måste sluta med socker, och så ska jag läsa SOLO :D



HAHAHAHAAA  EMMA OCH HANNA ÄR FULLT NORMALA OCH SKA TILL CYPERN!!!


Kommentarer
Anonym

BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ på bilden!!!! JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA TILL CYPERN ! ingen fattar hur roligt vi kommer ha dära alltså :)

2009-06-15 @ 22:37:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0