091113

IDAG ÄR DET FREDAG DEN TRETTONDE!!!! :O jag funderar på att sätta på filmen fredag den trettonde. men det är ju inte så kul att kolla på själv... Men jag är tuff! ;) sen ikväll ska jag kankse ut med matilda. men jag vet faktiskt inte om jag orkar... jag har gjort min berömda varma choklad ;) nej okej, den är inte särskillt berömd, men den r jääävligt god kan jag ju bara säga!!! men nu ska jag nog ner i duschen, och sedan ta lite egobilder!!! finna inte så mycket annat  att göra. förresten : är det någon som ska på premiären av 2012 ?!
Jag funderar på att gå. men jag vet inte säkert, vet itne ens om jag kommer in ju. men det kanske blir någon annan gång istället! för jag vill verkligen, verkligen se den! och den är ju tydligen läskig! det är baaara bra ;)
ska man kanske bli brunett igen? ni har chansen att ändra mitt utseende ;) bara att kommentera vettja! hittills leder blond faktiskt... men jag vill verkligen ha en förändring faktiskt!!! PUSSEN TILL ALLA LÄSARE!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0