fast med släkten

kom nyss hem ifrån matilda och rebecca, vi kollade på skräck faktiskt! även fast, jag, rebecca, matilda, carin och natalie redan sett den, men kirre, oliv, andree och cristopher hade inte det. haha intressant va? nej. men jag kan ändå rekommendera den om ni inte sett den ! för den är verkligen läskig kan jag ju bara lova! måste ju klicka hem västen idag också! glömmer ju alltid bort det... men idag ska det bli av ! ;) men nu måste jag bli lite social igen. GUUUU SÅ KUUUUL! eller inte... men aja. PUUUUSSEEEN MINA KÄRA LÄSARE!!!!!

GUD!! kolla vad jag hittade !!!! typ den första designen jag hade!!! hahaha, OMFG!! ;)


Kommentarer
hanna örnqvist

du är den du är emma , det är bra tycker jag ! (y) och att din blogg handlar om dig och ditt liv är väl också bra antar jag ;) du skriver att du rekomenderar filmen men inte vilken film det är ? vem är det som är förvirrad nu då ? VAVAVAVA ? :p oh vad jag var tvungen (a)

2009-11-14 @ 19:10:30
emmajohansson

haha ja men den var ju inte bra gjord (a) hehehehhehe ojdå!!! amusment!! :D kanske måste skriva det va? (a)

2009-11-15 @ 00:05:45
URL: http://ecmj.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0