FRÅGA!!

jag fick en fråga av en läsare, så jag tänkte ta och svara på den i bloggen eftersom den var anonym!! :)


åh vad liten den blev? men aja...  det står iallafall:
hur kan du ha så fin hud? inga finnar eller någonting ):

svar: jag tar det som en komplimang! så tack! men åter till frågan, jag gör faktiskt ingenting! jag är en sån som har väldigt tur med min hy, jag har bara haft en riktig finna, och den var på smalbenet faktiskt! HAHA! men om du vill ha mitt tips, så tvätta av dig sminket varje dag, och ta aloe vera lotion och smörj in i ansiktet, och 1-3 ggr i veckan tar du peeling och skrubbar lätt i ansiktet. andvänd heller itne smink hela tiden, utan det är bra för hyn att andas då och då och tar en paus från lagret smink.! Det är iallafall mitt tips! och tack för att du frågade!:) hoppas jag hjälpte lite iallafall!!!


PUSSEN!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0