HISS/DISS

Nu kör vi på en hiss/diss lista! Min första faktiskt!! ;)
hösten- det är bara för mysigt med alla löv som ligger på marken! att åka och fika i t.ex stan och ta en varm choklad och bara sitta och mysa? jag älskar hösten! så enkelt är det!
päls!- naturligtvis fejk! Men det ser så mysigt ut! ellerhur? och västen jag ska klicka hem idag?! den är ju bara helt underbar! den är ju då självklart fejk. skulle aldrig kunna stå ut med att ha äkta...
mosters islatte- lite nördigt. jag vet. men ni skulle älska den om ni fick smaka! måste lära mig att göra exakt som henne! den är som godast på morgonen, till frukost! ingen gör det som henne! LOOVE IT!!
inga kommentarer- jag menar hallåå? ;) det blir ju bara så mycket roligare att blogga om man får kommentarer, så därför tycker jag, att ni ska börja komentera! NU!! ;)
att vara sjuk- det är nog det värsta som finns! jag blev ju sjuk av den där jävla twinrix sprutan jag tog igår! och inte nog med det, jag hatar sprutor! så jag tycker dom kan vara liite snälla iaf!
frysa!- jag är en sån som alltid, helt seriöst, alltid fryser! som när jag sover t.ex, jag skojar itne nu! jag sover med: duntäcke, vanligt täcke, shorts, långärmad och tofflor! och jag fryser ändå... inte OK!
KOMMENTERA OM NI HÅLLER MED ELLER INTE!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0