Hallå alla underbara läsare..

Nu är jag med hanna sötaste bästis <3 Vi ska snart sticka och hyra film och köpa b&J såklart!! Vi ska mysa gaalet ;D haha jag har märkt att jag har blivit värsta ''mysiga'' människan... Jag älskar att sutta och kolla på film med någon ;) Men aja whatever..! Vi ska hyra en skräckfilm och en komedi!! Typ... Eller iallafall en tjejfilm, behöver itne vara komedi , men de flesta tjejfilmerna är ju komedier .. :)

Men juste, är det någon dom missat denna söta lilla brud?


Hon är bara för gullig! :) Mitt barn ska vara som henne blandat med hon som sjunger '' The 50 states song'' på ellen degeneres!! Underbaraste någonsin!!



Kommentarer
D E L L A

sv; Tack själv!

Allt bra då? :)

2009-09-12 @ 19:00:50
URL: http://dellas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0