morning!

nu sitter jag bokstavligt med en macka i munnen (a) har drömt världens underbaraste dröm också!! men den kommer ni inte få veta eftersom då kommer jag avslöja väldigt myvket av det jag inte vill att någon ska veta (a) Menmen... Idag har jag bara vanliga mjukisbyxor på mig för att mysa till det ! Skönt säger jag bara ... Jag bryr mig helt ärligt inte om hur jag ser ut i skolan längre... Visst ibland vill jag ju självklart vara fin! ;) Men aja... Jag börjar 9.20 idag, det är också skönt! Fast jag slutar halv fyra... INTE bra... Då ska jag åka till telefonplan och gymma med mor min.! Sådetså! Jag ska vara jätte duktig och springa! Sen imorgon ska jag träffa Marcus, hihi det var länge sen det :) Sen aa ... Det finns inte så mycket mer att skriva förutom FRÅGESTUNDEN HAR INTE FÅRR MYCKET FRÅGOR ALLS! Och ändå hade jag besöksrekord igår, det är inte bra mina kära läsare... Men aja nu ska jag slutföra min frukost genom att dricka upp mitt stora glas vatten och reda... (?) Ööööh, vet jag inte ... :) kanske kommer ett till inlägg då ;) Men aja PÖSS!

Ser lite ut som en kille faktiskt .. ;)
Nu är detta en väldigt dålig bild ... Men på min vänstra sida har jag hela två smilgropar!!! :O Och ursäkta min dåliga cam ^^ Men aja whatever, ! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0