Mina skumma drömmar...

Jag kommer ihåg två drömmar jag drömde, den första handlade om Andy, mitt ex. Kommer inte ihåg mer, man han var iallafall med. Sen den andra, jag var på nåt skidställe, och jag var så jävla grym på snowboard så det är inte sant. Önskar jag var så bra i verkligheten också, hah! Men den drömmer gjorde även så jag mår illa idag. Det var så, att nästan alla spydde, det var typ röd orange spya över hela världshuset. Fyfan, alla spydde, överrallt, i maten som åt, men dom fortsatte ändå äta av den. Kan ni fatta varför jag mår illa? Usch, så jag kan inte ära nu asså... Inte okej!

Jaja, mitt tåg går om en timme, så jag vet inte riktigt vad jag ska göra tills dess. Håret får bara sitta i en boll idag, eftersom det regnar som tusan, så kan man inte göra någonting med mitt hår, det lockas bara upp. Ni kan få se det eller?! :) Ni vill nog inte, hehe, men det får ni ändå :D



Kommentarer
Anonym

andy vem? :)

2010-04-16 @ 16:45:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0