Godmorgon!

Nu sitter jag i mitt hem, som nu är jätte juligt! Jätte mysigt! Jag och min pojkvänhade 2 månader igår! Åh, helt underbart. Jag älskar han! Men iallafall, nu måste jag skynda mig lite, börjar 9:10. Har sovmorgon! Och så har jag prov, men jag känner att det får gå som det går. Eller jag kan inte ett skit. Och stressade upp mig. Så mamma var så underbar så hon gjorde en kopp te till mig. Sa att jag inte fick plugga. Och att provet får gå som det går, och att min framtid kommer inte förstöras pga ett ig på ett prov..

min älskade tröja jag köpte igår, 129:- lindex! ( fick den för 99:- )
Sen har vi en facelook!



Kommentarer
Anonym

sv: taack! :) lägg gärna till mig på bloglovin', kram!



ps, vad ska du göra på åland? :)

2010-12-13 @ 22:00:03
URL: http://rebeccaste.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0