Nu är julen över!

Och jag kommer tillbaka! Ska nu till mina kusiner och fira en andra jul iofs.. Och sen kommer min tredje och sista på nyårsafton! Men nu måste jag skynda mig lite!
Jag är nöjd med mina julklappar faktiskt! Har inte fått alla än somsagt, men det jag har hittils:
Smycken
Säsongskort flottsbro
Riktigt grymt shampoo & balsam & hårinpackning
Pengar
Resa till Thailand! (Fick iofs reda på det tidigare)
När vi åker till Thailand ska jag få välja massa saker där till julklapp.
Systemkamera (till mig och pappa, haha, inte köpt än iofs!)

Sen lite småsaker!

Men jag är faktiskt nöjd. Visserligen kanske det inte är så mycket grejer, men enligt mig är det bra grejer!
Men nu måste jag kila, vi hörs senare!!
EGOOOO
älska mina örhängen!
Haha bättre bild på outfit kommer sen, lovar ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0