Nu känner jag att jag borde sova!

Har legat i sängen ett jävla bra tag. Men ska ta och stänga ner datorn! Så jag kan få min skönhets sömn, tro mig. Den behövs verkligen nu på året...


Jag och mitt nys hååår. Är så jävla nöjd!
Haha, ser helt jävla störd ut på 2:a bilden. Men det bjuder jag påååå! :D



Och min hand håller på att bli bättre! Den är svart och stor. Kan se om jag kan ta en bra bild på det! Fast somsagt, det håller på att bli mycket bättre nu! Men den är fortfarande lite svart! Hoppas jag kan träna imorgon, vilket jag ska! Har inte gjort det sen höstlovet. Så det ska bli sjukt jävla NIS! Jag är somsagt super taggad på det! Hoppas bara det kommer gå jättejättejätte bra! Så jag kommer fortsätta med att träna nu. Men det tror jag att jag kommer. För jag hatar att inte hålla igång, känner mig jätte ofräsch då! Och nu laddar pappa in bilder på datorn ifrån Thailand. Som vi var i för ett år sen -.- Och dom kommer inte nu. Känns bra! Nej men då kommer jag ligga och kolla på dom tills jag somnar.. Jaghar lust att sova nere i vardagsrummet. Somna framför en film ni vet? Jag tycker det är så jävla mysigt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0