Sååja..

Plugg halvt avklarat, har faktiskt pluggat enda fram tills nu. Eller okej nu ljuger jag. Jag har faktiskt spelat Wii också, både vanliga och Wii Feet. Fast Wee Feet är bara kul om man ska träna. Jag har tröttnat på det.. Så därför måste vi skaffa nya spel till den! Iallafall, jag vart skitförbannad för mamma och Kevin trodde inte på mig när jag sa att jag fick 146 i bowlingen, och därför vann. Men det fick jag. Och det var väl det enda som gick bra, för sen gick det bara utför.. FAN. Men man brukar ju säga tur i kärlek otur i spel. Så jag får väl hoppas på att det stämmer iallafall! Men nu ska jag sova så hörs vi imorgon! Pussgodnatt


Haha gjorde någonting med konstrasterna som gjorde att allt blev jävligt vitt:O Ballt :D



Kommentarer
Sara

Nu är vinnaren av veckans blogg utsedd! Kika in och kolla om det var just du som vann! :)

2010-12-03 @ 17:01:33
URL: http://ssaraniilsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0