<3



förlåt är det första jag ska börja med att säga! dels fatt jag loggar in utan att du vet och fatt det som hände i fredasg. herregud, alltås bara fatt jag älskar dig så mycket så tänker jag "men hon älskar mig, hon kommer inte lämna mig, så jag kan ju säga så" nästan så tänker jag.. men i den stunden fattar jag inte att du blir lessen, lika lessen som jag!! men gumman, vad som än händer så måste du fan veta att jag älskar dig så mycket.., den dagen du slutar älska mig, den dagen slutar jag andas! bara så du vet så kommer jag aldrig någonsin lämna dig. du är som min bästavän liksom, du är min fru.
asså om jag säger någonting som gör dig lessen och du säger någonting tillbaka till mig så skär det riktigt i mitt hjärta. förlåt om jag inte alltid lyssnar på dig, men vi ska alltid hålla varandras händer, du och jag mot världen tillsammans äger vi eliten.. aa jag kommer iallafall hålla i din riktigt hårt. gumman du kan säga allting till mig, för du litar väl på mig upp till hudra procent, right?
jag skulle kunna sitta här och skriva saker om och till dig hela jävla dagen. "så därför tänkte jag berätta för dig hur det är sjukt jävla mycket som jag älskar dig, för du är den som är min vackraste tjej".. älskling, jag har så mycket jag vill säga men det kommer ta så lång tid ju skulle jag börja skriva om dig skulle det ta dagar, det skulle bli som en hel bok.. men du kanske vill att jag ska göra det!? du kanske inte insett hur mycket som jag älskar dig, hur mycket som du betyder? hjärtat, vet inte vad jag ska säga.. egntligen var det enda jag ville säga;  att jag älskar dig! <3
 här hittar ni mig .. från din egna julia



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0