hollywood.se

Dom har ju rea nu, och har haft det ett tag, och dom har så jävla snygga kläder!!!


DVS MONTOYA HAT GREY

så enkel, men så jäkla snygg!

VOLCOM TAYLOR´S JKT WHT
jag skulle inte tacka nej (a)

VOLCOM ICEMAN HYDRO SLI ZIP GRN
åååh :')

NIKITA JUBILEE TEE POOL GREEN
Den var grymt härlig :)

CARHARTT LABYRINTH TEE BLKSMITH
Fast den var bara 'okej'


Sen finns det ju självklart saker som inte är på rea som man skulle vilja haaaa!



SWEET STV TEE WHT
Vem skulle tacka nej ?!

WESC WESC MODERN TEE WHT
Den här har jag blivit suktad av läääääääänge nu... :(((

SWEET STACKED TEE WHT
(YYYYYYYYYYYYYYYYY)

DC PACK ZIP HOOD ELECTRIC BLUE


DC STAR ZH TURK BLUE


LAKAI GRADIENT HAT PURPLE
ALDRIG VARIT SÅ KÄR I EN KEPS :OOOOOOOOOO ge mig :$


Där har ni lite kläder jag gillar (a) Och allt är HÄRIFRÅN.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0