JAG ÄR LYCKLIG

Ååååh, det nya året kan inte ha börjat bättre egentligen? Jag har fått grymma nya vänner, väärldens finaste pojkvän. Vi börjar med vännerna. Jag och hanna, vi är så jävla grymma tillsammans, jag menar, ingen kan slå oss. Jag lovar, jag har aldrig haft en vän jag skrattat så mycket med! Och en sån man kan göra verkligen ALLR med, det går verkligen inte att ha tråkigt med henne! Värsta perfect match asså! Sen har vi Johan, han är min nya shopping vän, hah! Vi har typ exakt samma stiiiil! Och sen kan man lita på honom grymt mycket, kan verkligen berätta allt för honom, så kan man sitta i typ flera timmar och bara snacka med honom, en av dom mest äkta människorna jag känner är han. Sen har vi min pojkvän, så jävla fin och underbar. Seriöst, jag vet inte vad jag skulle göra utan honom, varje sekund som går utan honom, är det någonting som saknar, nej usch, den känslan gillar jag INTE! Han är också en sån man verkligen kan lita på, det finns ingen snällare person än han. Och jag hoppas verkligen jag aldrig kommer behöva känna smärtan med att förlora honom, det jag känner för han är fan äkta, och oj vad falskt det känns att sitta och berätta det på blogggen! Men aja.. Det är sanningen iaf.





Ni gör mitt liv :)


Kommentarer
Olivia

Va det johan eller vad han hette dom gjorde min design , på min förra blogg?

2010-02-14 @ 11:25:34
URL: http://flickanoliviaa.blogg.se/
hanna

asså emma O-M-G vad hittar du för bilder egentligen den där är från 2008 ? :O & jag slår vad om att det inte finns en enda männinska på jorden som har en lika bra vän som jag :))) vi är bäst :D

2010-02-14 @ 18:50:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0