gästbloggar

hej alla sötnosar!
tänkte gästblogga lite, aa i emmas blogg om emma!;d ehihih

Emh.. Emma du är den finsate jag vet! både utsidan och insidan, du är verkligen någon man kan lita på. Allt vi gör och allt vi säger oouf det är så jävla woooow! du har ett hjärta av guld och har alltid stöttat mig och när skiten blev som svårast är det du som tröstar mig!.. det käns som min "tredje" hem är hos dig, man känner sig alltid välkommen. du är den jag mest håller fast vid, är så glad att vi började vara och enda sen vi var första gången har jag älskat dig mer och mer, och jag tror aldrig jag skrattat så mycket med dig som den gången .. you know piraten!! hjärtat, åå vad jag älskar dig! tror inte att någon förstår hur mycket du betyder för mig, och den sjukaste saken är att vi är såååå lika. kan inte säga någonting som ser, är, och gör olikt ut på oss!? omg, du är som min tvilling på riktigt:ooooo
well, vill bara säga att jag älskar dig!

länkar till mig själv nu också! läs och kommentera min blogg klicka häääääääär för att komma till min blogg! puss



Kommentarer
emelie

Fin blogg :)

2010-01-26 @ 20:50:29
URL: http://emelietheorin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0