hej ni ;)

jag ska göra en ny design idag! står inte ut med den här-.- så jävla ful :p men den ska vara vit iaf! men aja, hon ska alltid lacka.... jag orkar inte med det, så nu kommer jag skita i henne :D men aja, imorgon ska jag på biiiiiiiioooo! det regnar köttbullar har ju premiär! hon får skylla sigsjälv att jag inte kommer vara med henne, ditt val lilla gumman. SHIIIIIT vad han är söt! Så himla gullig! Bara det att han bor fem timmar bort härifrån med tåg... Men det gör ingenting :D Han kommer hit på lovet!! ÅÅÅÅH! Jag har saknaat honom så himla mycket! Har itne träffat honom sen höstlovet. Fan vad jag kommer börja gråta :o kanske slänger in en bild också, hihi (a) men inte nu :D men sen :D Men aja, jag är sjuk om om ni undrar... Men aja , nu får ni en bild :D pussN ;)



fuuuuuuuling!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0