shit

jag mår skit :o både psykiskt och fysiskt.... fan..... har ingen lust med nåt. nu är den en av dom gångerna man faktiskt undrar hur skönt det hade varit att bara fly allt.... självmord, jag kommer aldrig våga. men ibland önskar jag att jag gick till bron, var påväg att hoppa, när du kommer tar tag i mig, och hindrar mig från att hoppa... drömde tillochmed om dig inatt... haha, herregid vad jag är patetisk. 'gråt inte över någon som inte skulle gråta för dig' Jo men visst. jag vet att han aldrig skulle gråta över mig, men jag kan inte hjälpa det... Fan , jag vill bara spola över den här tiden.... spola över hela livet om det så behövs.... eller iallafall tills jag lärt mig. från och med nu lovar jag, jag ska ALDRIG bli kär, eller inte ens lita på någon igen.... Jag kommer vara off ett tag fram över... helt hjärndöd... det är ditt fel, men jag antar att det var din 'plan' ifrån början.

duu är såååå itne värd det... men jag kan inte hjälpa det



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0