Lätt förtjänta pengar asså!

Japp, målat två dörrar nu, fick 600 för det, jag klagar inte!! :)
Men iallafall, nu sitter jag då i soffan på mitt rum, den är fortfarande lite hård, den måste sittas in lite :) men nu ska spotify listan på och jag ska packa! Det är svårt att göra när man ju då inte vet hur lång tid man ska vara borta som jag nu kom på att jag skrev i förra inlägget, men haha, jaa, jag kände för att berätta det två gånger! Men om ni undrar kommer datan vara med, internet också! :)

 


Så har jag ju nu en ny design också, världens finaste? NEJ, så jag ska nog göra en lite mer seriös nån sag, vet ej när iofs! Men det kommer en fin iallafall! :)

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0