TILLBAKA NU!

Devote funkade inte på min ena dator somsagt... Knas! Men iallafall har fixat och trixat lite med design. Men är inte 100% nöjd. Så ska ta tag i det en annan gång!

Och jag mår verkligen inte bra! Är magsjuk. Jag menar, hur kul är det? Inte kul alls kan jag meddela er..! Men jag måste verkligen till skolan imorgon... Även om jag mår bra eller inte.. Måste till Gymnasiemässan, usch jag hatar allt som har med detta att göra. Jag blir så stressad! Vi är liksom femton och ska beslutet vi ska göra nu bestämmer typ våran framtid... Känns inte så stabilt!

Sen när vi har varit där, slutar vi! Har tre lektioner imorgon, men dem är jätte jobbigaaaaa.. Språk (spanska), matte och NO.. Fy satan. Sen ska jag väl hem, byta om, och fixa till mig lite, sen ska jag in till stan med Kevin! Kanske träffa Amanda och lämna tillbaka hennes kamera somvi haft i över en månad kanske? Känns som att det börjar bli dags nu... Haha! Och så har jag itne träffast henne på hur länge som helst! Saknar ju den lilla filuren! Jag och mina smeknamn... Sen ska  jag Hanna Elliot Joel Kevin (Kanske Emma?) på bio, har ju inte bestämt vad vi ska se men! Eller jo juste DUE DATE! Hoppas den är värd att se!

Nu har ni fått ett långt första inlägg! Men inna jag måste sluta skriva måste jag bara skriva om Harry Potter! Det är en sjukt bra film ju! Jag och Hanna såg den igår. Och jag rekommenderar den verkligen, kan knappt vänta tills nästa kommer ut ! Och det är ju jätte länge tills dess.... Tycker det är synd att dom delade upp den! Ska iallafall gå på premiären som är i Juni (Juli?) Nåt av det iallafall! Jag är inte sååå insatt faktiskt...



Kanske inte världens mest sminkrandeste bild men... JAG ÄLSKAR DIG ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0