Godmorgon!

Sovit gott? Fan inte jag!!
Jag har hostat som en jävla idiot. Och vid 23 tiden, vaknar jag av att två grävlingar (!!!!) slåss under vår altan, vafan? Äckligt stora, och lät äckligt mycket! Fy... oooch, sen kunde jag itne somna om.. Idioter...

Nu ska jag iallafall ner till Huddinge centrum för ett ärende, haha vad leker jag? Men jag kan inte skriva ut det.. :) Och sen blir det väl hem, och titta på film? För detta är ju perfekt filmväder!

Hahah, har även gjort ett videoinlägg där man ser min jävla rand, efter BUS eftersom jag itne trodde att den var så stark smörjde jag in mig så som jag brukar, alltså inte så nogrant med tanke på att man itne såg nnågon skillnad då... Men nu, jävlar! Så msåte skrubba ikvälll och kleta på nytt, haha..


Haha så fin i cam.. :)



Kommentarer
Emmie.

sv; Tack så mycket :)

Tröjan är köpt i BikBok för jätte länge sen. Så den finns nog inte kvar tyvärr :(

2011-04-01 @ 11:24:31
URL: http://therockgirl.blogg.se/
Emmie.

sv; Tack så mycket :)

Tröjan är köpt i BikBok, dock var det jätte länge sen jag köpte den så den finns nog inte kvar tyvärr :(

2011-04-01 @ 11:25:30
URL: http://therockgirl.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0