Idag är en ny dag!

Som alla andra dagar! Haha... Jag har inga direkta planer idag, förutom att jag och mamma ska köpa blommor till migg rum, haha. Och jeans! Ska hitta ett par som sitter som korvskinn över röven! Det är så det ska vara!

Måste bara berätta lite kort om min dröm, jag blev kidnappad! Och skjuten med elpistol! Men som tur var träffade jag Joel och Ludde ifrån Cypern, på ett ställe, och sa åt dom att rädda oss, men då hade "bossen" lyckats spela in det, men trodde det var en av hans medarbetare som sagt det? Sen träffade jag även min mamma, men hon sket i mig? Hon ba, ja men ni verkar ju inte ha det så dåligt!
Tack för den.. Men nu ska jag börja klä på mig lite och så! Vi hörs sen, puss!


Högst två minuter sen, nyvaken utan smink (haha BUS:en ser lite fläckig ut.. Det är den egentligen inte)


Kommentarer
Linnea

Så var den det :PPpppPppPp

2011-04-05 @ 17:24:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0