Kom precis hem!

Hade egentligen dans som sista lektion, men jag var tvungen att göra SO provet på omprovstiden, som börjar efter det! Men det gick verkligen superbra! Hoppas jag.. Sen fick vi även reda på spanska provet! Ett G där! Bra Emma! Nej men jag är nöjd med det, för jag hatar spanska.. Haha fick 1/20 på en del, bra kämpat.. Har fått det flera gånger, har fått till exempel 1/22 på matteprov och typ 2.5/20 på ett annar matteprov! Smart tjej.. Nej men det var faktiskt i början av åttan! Men jag har höjt mig ifrån G- till G i matte! Bra där!

Aja, nu ska jag väl antagligen städa mitt rum lite? Ser rent och sagt förjävligt ut! Sen vet jag faktiskt inte. Kanske ut? Det är ju heeelt underbart väder! Solen skiner och ALL SNÖN ÄR ÄNTLIGEN BORTA!! Eller aa, nästan iallafall, lite småskvättar här och där! Men jag klagar inte!!


En ganska gammal bild men är tyvärr på den bildlösa datorn..... :((((



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0