Tja hej och godmorgon!

Måste för det första minska min rubrik!
För det andra! Hade jag riktigt trevligt igår! Var hemma hos Andy med Hanna och Elliot, sen kom även Joel! Hade sjuuukt trevligt! Sen kom Cissi och hela hennes gäng också. Men då var jag Hanna och Joel nästan påväg hem. Fick skjuts vid lite över tolv. Ganska tidigt alltså! Men man hinner ändå! Idag, vad har jag för planer? Inga... Förutom middag vid sex ju. Ska titta på hotell och sånt också, för vi åker med dom till Thailand, så vi ska se vart vi ska bo.

Funderar på att bara göra mig fräsch idag? Typ ansiktsmask och sånt? Haha jag vet inte.. Beslutsångest!


Haha ignorera mig på bilden.. Men missan får fylla ut inlägget..



Kommentarer
Cecilia Rydell

jag och mitt balllaaa gäng assååå :) aw skrrråålllaaaannnnnn <333

2011-04-03 @ 03:43:49
URL: http://ryds.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0