Helloo strangers!

Shoo alla blogreaders!!! Emma ligger för tillfället dödssjuk i både magsjuka och influensa, därav den dåliga uppdateringen! Tycker vi alla skänker den lilla stackaren en tanke<3 Men förhoppningsvis är hon snart back on track igen och då kommer hon också kunna blogga som vanligt igen! Tillsvidare så får jag hålla i uppdateringen. Håller väl inte Emma-klass direkt men ska göra mitt bästa och det är ju bättre än inget, eller?? Har lovat att överraska henne så jag sitter nu och funderar på hur det ska ske... Något pinsamt? Något elakt? Något snällt? Känner att jag behöver suga på den karamellen en stund till... Nog med det ointressanta.. Idag är det fredag och det vet vi ju alla vad de innebär?!?!?! F-E-S-T! Eller filmmys med pojkvännen om man nu har någon alltså.. För mig blire det första alternativet eftersom att jag är forever alone, BUHU! Kom på att jag inte presenterat mig, men jag heter iallafall Hanna Örnqvist och om ni känner Emma någorlunda så kanske ni vet att vi är bästa vänner? För att inte göra inlägget alltför långt och tråkigt tänkte jag nu avrunda med en fin (FUL) bild på mig och Emma när vi var på Cypern år 2009! Eftersom Emma äger alla bilder på oss och jag inte har tillgång till hennes dator så får denna duga! :)

 


XOXO Hanna



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0