Jaså!

Förstår inte hur jag kan ha lite läsare kvar även fast jag inte uppdaterar! Nu vill jag iallafall börja igen, känner mig inspirerad. Haha..

Jag är sjuk. Som vanligt alltså!
Mycket har hänt på senaste tiden! Jag är nämligen FÖRLOVAD!! Med min underbara baby! Vet att vi inte varit tillsammans längre. Eller inte officielt. Vi har varit bästa vänner i ungefär ett år. Och jag har vetat att han har haft känslor för mig. Och det känns OTROLIGT rätt! Vi har så jävla kul. HAH. Detta hände på alla hjärtans dag, och han gick ner på knä och allting. Och jag började ju självklart gråta. Haha.. Så himla fint! Kommer aldrig glömma den dagen! Det är ett som är säkert iallafall.


Sen har jag även skaffat läpp piercing. Och nu har svullnaden lagt sig och det är apsnyggt!

Haha äcklig hand... Ringen iallafall. Sen är det gravering i! Kommer ta bättre bilder!


lite kassa cam bilder. Tyvärr. Men orkar inte ta bra bilder, orkar inte ens resa mig från soffan!
Och nu ska jag plugga lite, hur kul? Inte alls..



Kommentarer
malin

fint det var med piercingen :)<3

2011-02-21 @ 17:01:04
URL: http://passion4fashion.devote.se
johanna :)

snyyyggt emmaa :)

2011-03-01 @ 20:00:03
URL: http://jhy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0