Taggad på helg juuuu

Haha i helgen, var vi i Skogås.. Och jag och Carin hittade världens sötaste spargris som var som en normal stor gris. Så vi tar ju självklart (?) den och bäddar ner den i sängen, med täcke kudde och allt man kan tänka sig! Och sedan tog vi pappret som vi försökte fylla grisen med, och hällde på schampoo och balsam. Gott! Nej men vi hade så kul! Ett bevis att man kan ha kul utan alkohol! YÄPP!

Men det är bara måndag. JA. Men det är bara fyra dagar tills lov! JA.
Så jävla skönt det ska bli, är så skoltrött så det finns inte.. Orkar verkligen inte! Även fast jag bara ska till dalarna i helgen. Skulle hellre vilja vara hemma. Har ju landställe där i bjursås. Men det är tydligen en resa alla i släkten måste med på. Hah... Kommer bli kul! Men tanke på att jag är den enda i min ålder på min mammas sida av släkten, dom andra är minst 20..

Imorgon ska jag vara med på sexornas uttagning till dansprofilen! Medan resten av klassen slutar 11.20... Men jag och tre andra tjejer slutar ca två! Aja, det är kul att dansa så jag har inget emot det!

En annan sak jag har funderat på är att jag vill kunna beatboxa, haha. En dröm jag antagligen aldrig kommer uppnå, men jag får väl låtsas att jag kan? Som jag gör med så mycket annat också.. Så det är inte klurigt för mig!

Men nu måste jag gå och lägga mig så jag orkar pallra mig upp till skolan imorgon, men har väldigt svårt att slita mig ifrån dubstep och facebook... Aja, bara att gjora det, som ett plåster! Och nu känner jag att jag bara skriver ner första bästa... Men vi höres imorgon! Ha det så bra! :)


Sen är jag påväg att bli blond igen. Långt kvar, men det är påväg! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0