Hanna Snuttipullan Örnqvist!

Och jag känner att hon och jag måste byta namn på facebook alltså! Haha! Iallafall, hon fyllde ju 16 i torsdags! Är fett avundsjuk på hennes present (en av dom)! Åka på spa med Linnea Söderberg, fett skönt! Tre rätters också! Och jag äter ju som en tjur, jag hade behövt det! HAH.

Nu vet jag faktiskt inte vad jag ska göraa? Jag kanske ska sova, det kanske är en bra ide. Så kommer jag inte vara ett dugg trött imorgon eller i skolan! FAN VAD JAG ÄR SMART! Eller så ska jag se om jag kan hitta the sims tre boken ni vet? Så jag kan instalera det i min "media laptop" som jag egentligen inte vill ha The Sims 3 på, men pappa tvingar mig att ha det i den.. Jaja.. Gillar inte den datorn..


Haha jag börjar bli rynkig ;)
Känner att jag måste ta bilder! Har otrolig bildbrist!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0