Designen är nu ädrad.

Som ni kanske ser!
Iallafall, snart kommer nog mamma hem, med brun utan sol! Haha, här ska jag bli brun!
Stannar hemma ifrån skolan imorgon också. Så jag blir helst frisk! Sen ska jag ju på middag på lördag.. Jippie.. Jag hatar att gå på middag hemma hos någon. Det som är bra är gratis mat med efterrätt. Men det är alltid så stelt...

Iallafall, har ni läst eller hört om regnovädret i Thailand? Jag ska ju dit om 14 dagar. Så jag hoppas verkligen det blir bättre väder tills dess. Mamma sa att antingen så tar vi två veckor shopping i Bangkok (men jag vill sola.. OCKSÅ) Eller så åker vi till Kambodja, men vafan? Det låter ju skit tråkigt. Om ni frågar mig... Känns som en djungel med djungelbyar.. Jag har fördomar kan man väl säga... Nu ska jag fan tjata på Natalie att hon ska lägga upp bilder ifrån hennes tjejmiddag! Det var riktigt mysigt, fast jag har inte gett henne hennes present.. Haha jag är alltid sent med sånt, antingen så glömmer jag dom, eller så glömmer jag bort att köpa, men det är klart att dom får dom. Kanske inte just den dagen...

TJA



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0