Sex timmar i stan ?!?

Kom precis hem ifrån stan. Helt otroligt att jag och Linnea gick i sex timmar? Hittade en underbar Hood, inte den jag skrev om, men en annan, jätte härlig! Så min stil. Och sen hittade jag en jacka också, men känner att jag inte vill köpa den själv så får åka in med mamma och köpa den. Den är sååå fin!

Sen är min mobil trasig? Kan inte ringa med den, helvete! Eller smsa... Eller gå in på internet... Aja!

Sen satt vi i två/tre timmar inne i gallerian och spelade cinect (stavning?) och Little Big Planet! Det var så jävla kul! Hahah! Sen var det väl lite konstiga människor? Men annars var det riktigt bra! Men jag förstår inte hur vi kunde vara inne i stan i 6 timmar utan att hitta någonting? Menmen...

Iallafall, jag funderar på om jag ska börja trixa på en ny design, svar ja. Min är så deprimerande! Måsta ha en vårigare!


Hahah, gud vad ful! Och damn vad skrynkliga läppar!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0