Så jävla nice.

Har fått färg idag! Ligger ju bara hemma, så jag har passat på att sola! Och imorgon ska det bli samma väder som idag! Så det blir till att steka imorgon också ;) Dock ska jag gå upp tidigare. Vaknade 13.00 idag... Och kom inte ut i solen förens klockan två kanske? Men imorgon ska jag komma ut i solen senast 11! Får se om jag kan hålla det?

Annars har väl min dag bestått av piller, penicillin, ipren och halstabletter. Och massor med choklad, och mjölk! Har druckit upp ett helt såntdär stort packer, som är typ 1.5 liter.. Jag älskar mjölk. Haha det är fan det bästa som finns! Och brännhults färskpressade lemonade med citronbubbelvatten i! Det kommer jag bokstavligt talat leva på i sommar!

Jaja, nu ska jag fortsätta titta på big brother! Haha jag älskart! Och nej nu måste jag ta min penicillin också!


Najs dag



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0