Bloggen vare ja!

Somsagt, mitt minne är uruselt.. Men iallafall. Igår var jag på Twiday! Ifrån 15.30-02.00 satt alltså jag Hanna och Linnea och kollade på alla filmer av Twilight serien, och gaaah vad Jake är snygg! Jag dör. Han blir ju bara snyggare och snyggare för varje film dessutom! Längtar verkligen till nästa film. Men jag vill samtidigt inte att det ska vara slut haha.. Men filmen var faktiskt riktigt bra! Finns en grej jag tyckte var lite dåligt, men det avslöjar jag inte! Men om man gillar Twilight så är den helt klart ett måste!

Skolan idag då. Det jobbigaste jag varit med om tror jag. Först snackade vi om språksociologi som vi ska göra. Intervjua människor om hur dem talar. Verkar dock ganska chill! Sen en så sjukt konstig film.. Clockwork Orange tror jag. Hur tråkig somhelst dessutom. Känns som en ganska värdelös dag om ni frågar mig. Men jaja, hellre det än att slita arslet av sig. Speciellt när man somnade 04.00 inatt..


Att det börjar bli halt osv är så jävla dåligt för min del, jag som är världens klumpigaste person, har ramlat tre gånger idag! Det är inte illa kan jag meddela!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0