Weho!

Nu skriver jag detta inlägg på min älskade iPad som far kom hem med idag, ganska underbart! Så nu kommer jag ha någonting att sysselsätta mig med imorgon! Är iallafall sjuk... Därför jag inte har bloggat.. För jag har sovit hela jävla dagen.. Och jag har inte heller ätit någonting på tre dagar, och alla ni som känner mig vet att jag är hungrig hela jävla tiden. Så det är sjukt ovanligt att jag inte äter.. Iallafall, nu ska jag gå och rota lite i skaferiet för att se om man har någonting man kan trycka i sig, så jag får lite kraft! Blir nog hemma imorgon också.. Hahabganska bra timing med tanke på att jag har matteprov imorgon! Kan dock inte ladda in någon bild..? Kan inte göra det påa vanliga datorn heller...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0